lördag 17 juli 2010

The Mara

Uähh jag drömde en sjukt obehaglig dröm precis innan jag vaknade idag.

"Jag" var en liten flicka i typ 8-årsåldern som precis i början blev kidnappad av nån form av maffia/sekt och bortförd till ett sorts läger där maffian hade ett stort mansion där allting var sjukt lyxigt och så. På området fanns en del andra bortförda personer också och vi bondade lite. En av dem var en ung tjej som "jag" fick en crush på. Hon hade förts till campet när hon var liten tillsammans med sin mamma som hade gjort maffiabossen någon stor otjänst (och hon var nu därför död).
En annan av dem jag blev vän med var en pojke i min ålder. Han verkade vara lite utstött men han tyckte väldigt mycket om den unga tjejen, och blev därför svartsjuk när hon typ sade att mitt hår var fint och så (lol). Den här killen var på nåt konstigt sätt huvudpersonen.
Den unga tjejen var maffiabossens favorit eller någonting så hon var kvar trots mammans otjänst, och allt hon hade kvar av mamman var en mask som var en avbild av mammans ansikte. "Jag" var någon som maffiabossen inte alls gillade särskilt mycket.
I alla fall så fortlöpte drömmen och vi typ sprang omkring på mansionet och gjorde lite olika saker. Vi typ träffade på en varg och lite skit... Men mot slutet så hade jag klippt ut fina små dikter ur en tidning och klistrat upp dem på en dörrkarm dit jag tog den unga tjejen. Vi stod och var jättesöta där och sen somnade vi och var lyckliga.
På morgonen hittade jag den lilla pojken och vi tänkte hitta tjejen men hon var ingenstans. Vi började bli oroliga och trodde att hon hade rymt iväg eller någonting. Efter mycket letande kom vi fram till att hon kanske var i ett torn som fanns längre bort i skogen. Så vi kom dit och hon satt där uppe bortvänd från oss. Vi undrade om hon var okej och hon började prata om att mitt hår var så fint och bla bla.
Sen vände hon sig om och då hade maffiabossen spikat in masken med hennes mammas ansikte PÅ hennes ansikte. Det var så sjukt vidrigt och psykotiskt och nu mår jag jätteilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar